Animal Crackers Lyrics Search

Results for "Animal Crackers" Songs: 11

Lyrics (11):

  • 1
    Album 'Born to Be' by Melanie
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Animal Crackers Lyrics
    Melanie

    Oh, eat your Animal Crackers 'cause my mother told me so long ago "If you eat your Animal ...
    ... long ago "If you eat your Animal Crackers The children in Europe won't starve anymore". Oh I love eating ice ...
    ... butter pecan But I best love Animal Crackers 'cause I love helping my fellow man Yeah, I eat more Crackers than ...
    ... ain't nice 'Cause you can't eat Animal Crackers So, I'm gonna stay a fatty for all of my life But ...

    Album: Born to Be
  • 2
    Aerosmith
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Animal Crackers Lyrics
    Aerosmith

    Chorus:
    Don't Wanna Close My Eyes
    I Don't Wanna Fall Asleep

    Album: Box of Fire Bonus Disc
  • 3
    Aeroplanitaliani
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Animal Crackers Lyrics
    Aeroplanitaliani

    Chorus:
    Don't Wanna Close My Eyes
    I Don't Wanna Fall Asleep

    Album: Tuttoattaccato
  • 4
    Coma
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Animal Crackers Lyrics
    Coma

    Oh, eat your Animal Crackers 'Cause my mother told me so long ago, "If you eat your ...
    ... butter pecan, But I best love Animal Crackers 'Cause I love helping my fellow man. Yeah, I eat more Crackers ...
    ... ain't nice 'Cause you can't eat Animal Crackers. So, I'm gonna stay a fatty for all of my life, Hahaha ...
    ... cracker pizza, ha And she gives Animal Crackers out free with the beer. Oh, let's give Alice a great big cheer. ...

    Album: Pierwsze Wyjscie Z Mroku
  • 5
    Safka Melanie
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Animal Crackers Lyrics
    Safka Melanie

    Oh, eat your Animal Crackers 'Cause my mother told me so long ago, "If you eat your ...
    ... butter pecan, But I best love Animal Crackers 'Cause I love helping my fellow man. Yeah, I eat more Crackers ...
    ... ain't nice 'Cause you can't eat Animal Crackers. So, I'm gonna stay a fatty for all of my life, Hahaha ...
    ... cracker pizza, ha And she gives Animal Crackers out free with the beer. Oh, let's give Alice a great big cheer. ...

  • 6
    Steven Tyler
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Animal Crackers Lyrics
    Steven Tyler

    Don't wanna close my eyes
    I don't wanna fall asleep
    'Coz I'd miss you baby

  • 7
    Melanie Safka
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Animal Crackers Lyrics
    Melanie Safka

    Oh, eat your Animal Crackers 'Cause my mother told me so long ago, "If you eat your ...
    ... butter pecan, But I best love Animal Crackers 'Cause I love helping my fellow man. Yeah, I eat more Crackers ...
    ... ain't nice 'Cause you can't eat Animal Crackers. So, I'm gonna stay a fatty for all of my life, Hahaha ...
    ... cracker pizza, ha And she gives Animal Crackers out free with the beer. Oh, let's give Alice a great big cheer. ...

  • 8
    Tyler Steven
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Animal Crackers Lyrics
    Tyler Steven

    w/ Liv Tyler, Ben Affleck
    Chorus:
    Don't Wanna Close My Eyes

  • 9
    Andre Van Duin
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Animal Crackers Lyrics
    Andre Van Duin

    "He jongens, Animal Crackers komt weer op de televisie O, wat leuk." refr.: Animal ...
    ... O, wat leuk." refr.: Animal Crackers, Animal Crackers Animal Crackers, ze zijn weer op de buis We lachen ...
    ... leuk." refr.: Animal Crackers, Animal Crackers Animal Crackers, ze zijn weer op de buis We lachen ons het ...
    ... refr.: Animal Crackers, Animal Crackers Animal Crackers, ze zijn weer op de buis We lachen ons het apezuur Al ...

  • 10
    Shirley Temple
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Animal Crackers In My Soup Lyrics
    Shirley Temple

    ... - - - Animal Crackers in my soup Monkeys and rabbits loop the loop Gosh oh gee ...
    ... jump right through a hoop Those Animal Crackers in my soup When I get hold of the big bad wolf ...
    ... my tummy like a goop With Animal Crackers in my soup Animal Crackers in my soup Do funny things to ...
    ... With Animal Crackers in my soup Animal Crackers in my soup Do funny things to me They make me think ...

    Album: Remembering Shirley
  • 11
    The Tongue f G and D (Georgia Ann Muldrow and Dudley Perkins)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Animal Crackers Lyrics
    The Tongue F G And D (Georgia Ann Muldrow And Dudley Perkins)

    ... [Chorus/Bridge: Dudley, Tongue and Georgia] Animal Crackers in my soup! Most y'all humans is loopty loop! [Georgia] And ...
    ... that's how the animals feel... Animal Crackers in my soup! Most y'all humans is loopty loop! ( loopty loop! ...
    ... loopty loop! ) What? Animal Crackers, one big soup, all y'all these humans are a little loopty loop!

Before we do this, who are you?

or